Nye produkter

Nye produkter

Our Video Youtube

Levering og retur

Din forsendelse

Smykker og de fleste gaveartikler leveres fra eget lager og sendes innen 24 timer fra betaling er registrert, dersom ikke annet er nevnt spesifikt.
Klær, sko, hatter osv sendes direkte til deg fra vår grossist. Våre grossister befinner seg både i og utenfor Europa.
Unntak fra dette dersom din bestilling er på over den tollfrie grensen på 350,-. Da sendes varene til oss slik at vi foretar fortolling før vi sender videre til deg. Tollavgifter beregnes automatisk i nettbutikken.

Han&Henne tar inget ekstra gebyr for dette.



Leveringstid

Varer på lager sendes innen 24 timer og posten bruker ca. 3 dager på å få varen hjem til deg.
Klær og andre varer som sendes direkte fra grossist sendes innen 2-3 dager og bruker 5-12 dager til deg, avhengig av forsendelsesland. Leveringstid er oppgitt i beskrivelsen for hver enkelt vare.

Retur

Han&Henne følger norske regler om handel på nett og gir 14 dagers angrerett ved kjøp.
Angrerettskjema følger med alle leveranser. Angreretten gjelder fra varen er mottatt av deg.

Før du returnerer varen må du bruke retursystemet (RMA) som du finner under hver enkelt bestilling i din profil her på butikksiden.

Når du har fylt ut opplysningene for retur vil du motta et returnummer som vi vil at du benytter når du sendes varen tilbake.
Varen skal (om mulig) sendes tilbake i orginalemballasje og være uåpnet.
Er det varer du ikke får tatt stilling til om du ønsker å beholde uten å åpne, prøve, teste så gir vi deg selvfølgelig lov til det.
Unntak fra dette er undertøy og badetøy som ikke kan returneres.
Kostnadene ved returforsendelse betales av kunden. Benytter du deg av din angrerett har du krav på pengene igjen minus frakt.
Du kan også velge om du vil ha en annen vare istedet. Skriv isåfall dette i kommentaren når du søker retur.
All retur skal skje til Han&Henne uavhengig om varen er sendt fra vår grossist.


Reklamasjon

I følge kjøpsloven har du 2 års reklamasjonstid på varer kjøpt på Han&Henne.
Skulle dagens lovverk endres vil våre betingelser endres tilsvarende.
Ved reklamasjon ber vi om at du bruker RMA skjema som du finner under "Min Konto" slik at vi får registrert din retur og gitt deg et returnummer.
Trenger du hjelp til dette så ta kontakt med oss pr. telefon eller mail.